• 2022. június 23.
Tájékoztatjuk Előfizetőinket, hogy 2022. június 22. napjától megszüntetjük a hangazonosítás lehetőségét, amellyel összefüggésben az Adatkezelési Tájékoztatóból is törlésre került ez az adatkezelés, s a hangazonosítás során keletkezett hangminták pedig törlésre kerültek. Az érintettek külön levélben is értesítésre kerülnek.
  • 2022. június 8.
Szolnok, Tatabánya, Vác, Zirc
  • 2022. május 10.
Úzd, Tamási, Mecseknádasd, Keszthely, Dunaújváros, Bonyhád, Mosonmagyaróvár, Vasvár, Lenti, Siklós, Pécs, Orfű, Kékesd, Kiskőrös, Székesfehérvár, Sopron, Sopron Dalos-hegy, Nagykanizsa, Kőszeg
  • 2022. május 5.
A Budai ügyfélszolgálati iroda technikai okok miatt 2022. május 11-én 14:30-kor zár.
  • 2022. május 3.
Szerdán (2022.05.04.) 10:00 órakor automatikus csatornafrissítés lesz újrahangolással.

Online ügyfélkapu - GYIK

1. Az ügyfélkapuban, mint havi díjas ügyfél, milyen módon lehet e-számlát igényelni?

Az oldalon lehetőség van e-számla igénylésre, ha még nem rendelkezünk e-számlával. A regisztrációt és belépést követően, a bal oldalon található menüsávban kattintson az „E-számla kezelése” menüpontra, majd az „E-mail címe, ahova az e-számlát kéri” beírható mezőben adja meg azt az e-mail címet, ahova az elektronikus számlák kiállításáról a tájékoztatást kérni szeretné. A megjelenő e-mail cím helyességének ellenőrzését követően, nyomja meg az „elküld” gombot. Az e-számlára történő sikeres regisztrálásról visszaigazoló e-mail üzenetet küldünk.

2. Az ügyfélkapuban előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen csomagváltási lehetőségeim vannak?

Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként a TV csomagváltás menüpontot választva az alábbi lehetőségek közül választhat:
  • az előre fizetett szolgáltatás módosítása menüpontban a műsorcsomagváltás vagy kiegészítő csomag megrendelés a már megfizetett, de még fel nem használt díjak beszámításával történik. Azaz, a határozott időből – a hátra lévő napok számát megszorozzuk az Általános Szerződési Feltételek 2. számú mellékletben meghatározott és az eredeti előfizetés szerint alkalmazandó napidíjjal, amelyet elosztunk a csomagváltás alapján választott műsorcsomag(ok) 2. számú mellékletben meghatározott napidíjával, ezen számítás alapján állapítjuk meg a határozott idő módosított végét;
  • a váltás havidíjas csomagra menüpontban előre fizetett szolgáltatás csomagját havi díjfizetésű szolgáltatásra módosíthatja. Amennyiben a kifizetett szolgáltatásából még fennmaradó időszakkal rendelkezik, úgy a még fel nem használt összeget automatikusan jóváírjuk a következő havi számlájából. Ezzel az előre fizetett szolgáltatása megszűnik, a váltást követően az előfizetés többé nem tölthető fel, a szolgáltatás a továbbiakban utólagos fizetéssel járó havi díjfizetésű csomagra változik.


3. Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfélként, hogyan tudok bankkártyával feltölteni meglévő csomagot vagy kiegészítő csomagot rendelni?

Előre fizetett szolgáltatással rendelkező ügyfeleinknek a „Bankkártyás feltöltés” menüpontban lehetőségük van bankkártyás fizetéssel a meglévő csomagjukat további 6 vagy 12 hónapos időtartamra feltölteni és/vagy kiegészítő csomagot vásárolni. A fizetés elvégzéséhez átirányításra kerül az SimplePay fizető oldalára, ahonnan a sikeres tranzakció után visszajut az ügyfélkapu oldalára. Az alábbi linken elérhető a részletes tájékoztató, amely minden fontos információt tartalmaz a SimplePay online fizetési rendszer használatával kapcsolatosan. SimplePay részletes fizetési tájékoztató>>

Kiegészítő csomag kizárólag Alap vagy Családi műsorcsomag mellé választható, megrendelése esetén a kiegészítő csomag időtartama nem tarthat tovább a főcsomag érvényességénél.


4. Havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen módon lehet meglévő határozott szerződésem további határozott időre hosszabbítani vagy határozatlan szerződésemet határozottra módosítani?

Amennyiben a meglévő csomagjára/csomagjaira kötött szerződésének határozott időtartama (hűségideje) 30 napon belül lejár, vagy jelenleg határozatlan időtartamú szerződéssel rendelkezik és határozott időtartamú szerződést kíván kötni, úgy válassza a „Hosszabbítás határozott időre” menüpontot. Az Aktuális szolgáltatások táblázatban megtalálhatóak a szerződéshez kapcsolódó aktuális műsorcsomag információk és szerződéses időtartamuk.

5. Havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfélként milyen módon lehet az ügyfélkapuban csomagváltást vagy kiegészítő csomag megrendelést intézni?

A „TV Csomagváltás” menüpont alatt a „Csomagváltás indítása” gombra kattintva elérhetőek a választható műsorcsomagok. Ezen menüpontban a főcsomag módosításra és kiegészítő csomag megrendelésre egyaránt lehetősége van, akár határozatlan, akár 1 év határozott időre történő szerződéskötéssel. Amennyiben a műsorcsomag módosítás magasabb díjazású csomagról alacsonyabb díjazású csomagra történik, úgy az Általános Szerződési Feltételeink 10.2.5.4. pontja alapján, egyszeri műsor csomagváltási díjat számítunk fel ( jelenleg bruttó 550,- Ft) amely a következő havi számlával együttesen kerül felszámításra.


6. Havi díjas szerződéssel rendelkező ügyfél milyen módon tudja a számláit bankkártyával kifizetni?

A „Folyószámla” menüpontban az összes eddig elkészült számla és hozzá kapcsolódó befizetés is megtekinthető. A számlák oszlopa fölött információs sáv található az aktuális egyenlegről. Abban az esetben, ha a szerződéses egyenleg tartozást mutat, úgy lehetőség van ezen díjtartozás bankkártyás fizetéssel történő kiegyenlítésére. A rendszerben egyszerre több kifizetetlen számla kiegyenlítésére is lehetőség van, de ebben az esetben pontosan meg kell jelölni az általunk befizetni kívánt számlákat és azt követően elindítani a bankkártya fizetést. A fizetés elvégzéséhez átirányításra kerül az SimplePay fizető oldalára, ahonnan a sikeres tranzakció után visszajut az ügyfélkapu oldalára. Az alábbi linken elérhető a részletes tájékoztató, amely minden fontos információt tartalmaz a SimplePay online fizetési rendszer használatával kapcsolatosan. SimplePay részletes fizetési tájékoztató>>

Az ügyfélkaput itt érheti el>>

Oldal tetejére