• 2022. június 23.
Tájékoztatjuk Előfizetőinket, hogy 2022. június 22. napjától megszüntetjük a hangazonosítás lehetőségét, amellyel összefüggésben az Adatkezelési Tájékoztatóból is törlésre került ez az adatkezelés, s a hangazonosítás során keletkezett hangminták pedig törlésre kerültek. Az érintettek külön levélben is értesítésre kerülnek.
  • 2022. június 8.
Szolnok, Tatabánya, Vác, Zirc
  • 2022. május 10.
Úzd, Tamási, Mecseknádasd, Keszthely, Dunaújváros, Bonyhád, Mosonmagyaróvár, Vasvár, Lenti, Siklós, Pécs, Orfű, Kékesd, Kiskőrös, Székesfehérvár, Sopron, Sopron Dalos-hegy, Nagykanizsa, Kőszeg
  • 2022. május 5.
A Budai ügyfélszolgálati iroda technikai okok miatt 2022. május 11-én 14:30-kor zár.
  • 2022. május 3.
Szerdán (2022.05.04.) 10:00 órakor automatikus csatornafrissítés lesz újrahangolással.

Minőségi célérték teljesülése

Minőségi célértékek a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásra vonatkozóan

Megfelelőségi nyilatkozat 2021 évre

a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet 1. sz. melléklete szerint

Minőségi célérték megnevezése Szolgáltató által vállalt célértékek 2021 Tényleges teljesülés
Új előfizetői hozzáférési pont létesítése 15 nap 6 nap
Hibaelhárítás 72 óra 26 óra
Díjreklamációk elintézése 30 nap 4 nap
A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95%-ában) 92% 99.892 %
Bithiba arány 0,0002 0,000000112
Modulációs hibaarány 25 dB 34.8 dB
Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya 60% 86%


Megfelelőségi nyilatkozat 2020 évre

a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet 1. sz. melléklete szerint

Minőségi célérték megnevezése

ÁSZF szerint vállalt érték

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

30 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

7 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95%-ában)

92 %

99,62%

Bithiba arány

0,0002

0.0000000275

Modulációs hibaarány

25 dB

36.8 dB

Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

74%


Megfelelőségi nyilatkozat 2019 évre

a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet 1. sz. melléklete szerint

Általános szolgáltatásminőségi követelmények (NMHH rendelet 12§ (1) bek.)

Szolgáltató által vállalt
célértékek 2018

Tényleges teljesülés vizsgálati jegyzőkönyvek alapján

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

67 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

12 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek
95 %-ában)

92 %

99,85%

Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen
belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

100%

Digitális földfelszíni műsorterjesztés szolgáltatáshoz kapcsolódó szolgáltatásminőségi követelmények (NMHH rendelet 12§ (10) bek. C pont)

Bithiba arány

0.0002

0.000000000385

Modulációs hiba arány

25dB

33,76 dB

Térerősség

E> 49.1 dBuV/m

101,48 dBuV/m




Megfelelőségi nyilatkozat 2018 évre
a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet 1. sz. melléklete szerint

Általános szolgáltatásminőségi követelmények (NMHH rendelet 12§ (1) bek.)

Szolgáltató által vállalt
célértékek 2018

Tényleges teljesülés vizsgálati jegyzőkönyvek alapján

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

53 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

6 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek
95 %-ában)

92 %

99,83%

Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen
belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

100%

Digitális földfelszíni műsorterjesztés szolgáltatáshoz kapcsolódó szolgáltatásminőségi követelmények (NMHH rendelet 12§ (10) bek. C pont)

Bithiba arány

vBER< 2x10-4

1,65E-05

Modulációs hiba arány

MER>25dB

32,16667 dB

Térerősség

E> 49.1 dBuV/m

100,4471 dBuV/m

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2017-os vállalás a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatás tekintetében.Megfelelőségi nyilatkozat



2017

ÁSZF szerint vállalt érték (ÁSZF 7. melléklet)

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

54 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

4 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95 %-ában)

92 %

99,6309 %

telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

100 %


Megfelelőségi nyilatkozat


Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2016-os vállalás a MinDig TV Extra szolgáltatás tekintetében

2016

ÁSZF szerint vállalt érték (ÁSZF 7. melléklet)

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

59 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

5 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95 %-ában)

92 %

99,8387 %

telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos

bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

100 %


Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2015-ös vállalás a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatás tekintetében


2015

ÁSZF szerint vállalt érték (ÁSZF 8. melléklet)

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

71,7 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

5 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95 %-ában)

92 %

99,782%

telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos

bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

83%

Megfelelőségi nyilatkozat>>


Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékek teljesülése a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatás tekintetében 2014-ben.


Megfelelőségi nyilatkozat>>

A dokumentum letölthető pdf formátumban itt.


2014 Vállalt érték Tényleges teljesülés
Új előfizetői hozzáférési pont létesítése 15 nap 7 nap -Az előfizetők az előfizetői szerződés megkötésekor hozzájutnak az előfizetői kártyához, amely aktivált állapotban van, a szolgáltatáshoz való azonnali hozzáférést lehetővé téve (adott esetben a kártyát aktiválni szükséges, ha lejár a 7 napos ’preview’ időszak), azonban postai úton történő rendelésre is lehetőség van, amelynek átlagos ideje 7 nap.
Hibaelhárítás 72 óra 15 óra
Díjreklamációk 30 nap 10 nap
Rendelkezésre állás 92 % 99,71 % - B MUX
99,78 % - C MUX
99,8 % - D MUX
99,78 % - E MUX
Bejelentkezés 75 % 83,42 %

Oldal tetejére