• 2021. szeptember 15.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. szeptember 19-én (vasárnap) 00:00 és 05:00 között tervezett rendszer-fejlesztési munkálatok miatt a SimplePay online fizetési rendszerének internetes kártyaelfogadási szolgáltatása szünetelni fog.



  • 2021. szeptember 7.
Bükkösd, Szigetvár
  • 2021. szeptember 3.
Telenor hálózatfejlesztés miatt több településen elszórtan körülbelül 15-30 perces 2G/3G/4G szolgáltatás kiesésekre lehet számítani.
  • 2021. augusztus 9.
Bonyhád, Dunaújváros, Mecseknádasd, Tamási, Uzd, Veszprém, Zirc, Karcag, Siófok
  • 2021. július 9.
Szentgotthárd, Kazincbarcika, Sály, Sátoraljaújhely, Tokaj, Zalaegerszeg, Zirc

E-számlával fizessen kevesebb havidíjat

E-SZÁMLA IGÉNYBEVÉTELE ESETÉN AKÁR EGY TELJES HAVI ELŐFIZETÉSI DÍJAT TAKARÍTHAT MEG IDÉN!​​

Havonta az Ön által igénybe vett műsorcsomag díjából 300 Ft-ot jóváírunk amennyiben előfizetéséhez E-számlás díjfizetési módot igényel, mindaddig, amíg szerződéses jogviszonya társaságunkkal fennáll*

*A kedvezmény szüneteltetés idejére nem érvényes, akciónk visszavonásig érvényes.


Mit jelent az elektronikus számla?
Az elektronikus számla a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően elektronikus aláírással és a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel rendelkezik, elektronikus formában hiteles. Az elektronikus számla ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy nyomtatott számla. Számláihoz online ügyfélszolgálatunkon keresztül, bármikor hozzáférhet. A számlák érkezéséről e-mail üzenetben értesítjük.


Milyen előnyei vannak, ha Ön ezt a típusú fizetési módot választja?

  • Havonta az Ön által igénybe vett műsorcsomag díjából 300 Ft-ot jóváírunk.
  • Számláit az Interneten keresztül bármikor, bárhol megtekintheti, intézkedhet azok kifizetéséről;
  • A számlák a kiállításuk után azonnal rendelkezésére állnak, elküldésükről e-mailben értesítést küldünk;
  • Nem kell csekkjeivel a postán sorban állnia, befizetési bizonylatait papíralapon tárolnia;
  • Korábbi számláit könnyen visszakeresheti;
  • Az elektronikus számla használatával Ön is sokat tehet környezetünk védelmében.


Mi a teendője, ha szeretne áttérni az elektronikus számlafizetési módra?

  • Regisztráljon online ügyfélszolgálati portálunkon. - REGISZTRÁCIÓ
  • Ha már regisztrált ügyfelünk, kérjük, jelentkezzen be korábban választott felhasználó nevével és jelszavával. - BEJELENTKEZÉS
  • Kattintson az E-számla kezelés pontra
  • Adja meg e-mail címét, és kattintson az Elküld gombra
  • A sikeres elektronikus számlaigénylésről a megadott e-mail címére visszaigazolást küldünk.

További kérdések:

Milyen költségekkel jár az elektronikus számla szolgáltatás használata?
A számlák megtekintése, archiválása semmilyen költséggel nem jár.

Hogyan kell megőrizni az elektronikus számlát?
Az elektronikus számlát elektronikus formában kell megőriznie mind a kibocsátónak, mind a befogadónak. Az elektronikusan kiállított számla kizárólag elektronikus formában minősül eredeti számlának, kinyomtatva nem.

Hivatalos helyen elfogadják hiteles számlaként az elektronikus számlát?

A jogszabályi előírásoknak megfelelően a legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és az aláírást hitelesítő időbélyeggel ellátott elektronikus számlák hitelesek. Hangsúlyozzuk azonban, hogy az elektronikus számlák csak elektronikus formában hitelesek, kinyomtatva csak tájékoztató jellegűek.

Visszatérhetek-e papíralapú számlázásra? Mi fog történni az addig kiállított elektronikus számláimmal?
Ön bármikor visszatérhet a papíralapú számlázásra. Az átállás ilyenkor a számlázási ciklus figyelembe vételével történik, így a tárgyhavi, aktuális számla még elektronikus számla lesz.

Amennyiben további kérdése lenne, hívja bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat 07-21h között a 1211-es, helyi tarifával hívható telefonszámon.

Bízunk benne, hogy hamarosan Ön is él a lehetőséggel és igénybe veszi elektronikus számla szolgáltatásunkat.

Regisztráljon mielőbb a szolgáltatás Ügyfélkapuján.



Oldal tetejére