• 2018. november 19.
Az ember sokszor vágyik arra, hogy valamilyen formában kommunikálni tudjon azokkal, akik már elmentek. És néha úgy érzi, hogy ez meg is történik.
  • 2018. november 16.
November 22-én debütál a Spektrum új saját gyártású sorozata
Emir Kusturica világhírű filmrendező, színész, forgatókönyvíró és zenész emblematikus figurája a 80-as, 90-es évekbeli Közép-Kelet Európának, aki saját bőrén is megtapasztalhatta a rendszerváltás időszakát. A Spektrum legújabb saját gyártású dokumentumfilm sorozata éppen ezt a világot igyekszik bemutatni a nézőknek, melynek házigazdája maga Kusturica
  • 2018. november 13.
Az ember már régóta fantaziál a világűr teljes meghódításáról, és addig is, amíg ez nem lesz valóság, regényekben és filmekben meséli el, hogy milyenek képzeli az űrjövőt.
  • 2018. november 12.

A hatalmas perzsa hadsereg és a görög városállamok maroknyi harcosa közötti ádáz csatákat több mozi- és tévéfilm is feldolgozta már.
  • 2018. november 8.
A magyar mozi és tévénézők egyik nagy kedvence volt az 1970-es években a Magas szőke férfi felemás cipőben című francia filmvígjáték, Pierre Richarddal a főszerepben.

Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2

  • 2018. április 17.

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon.

A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el:

www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek

Oldal tetejére
});