Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
  • 2018. augusztus 16.
A cím sugallata ellenére nem egy kozmetikai műsort, hanem egy vérbeli akciófilmet nézhetnek meg a Cool TV műsorában augusztus 20-án este.
  • 2018. augusztus 15.
Soha ne kötözködj olyannal, akit nem ismersz. Ezt az ősi bölcsességet szegi meg egy gengszter elkényeztetett fiacskája, kiszabadítva egy olyan szellemet a palackból, ami rá vadászik ezentúl.
  • 2018. augusztus 13.

Kényes témát dolgoz fel a Zaklatás című mozi, ráadásul napjainkra még aktuálisabb lett a kérdés, hogyan kezeljük azt, amikor valaki visszaél a munkahelyi hatalmával.
  • 2018. augusztus 7.

Örök igazság, hogy a valóság mindig sokkal érdekesebb és izgalmasabb, mint a fiktív történetek. Ezt bizonyítja a Phillips kapitány című film is, amely megtörtént események alapján készült.
  • 2018. augusztus 7.
Az élet nagy kérdései újra és újra felmerülnek regényekben és filmekben (valamint regényekből készült filmekben), és nincs ez másként a Rumnapló esetében sem.

Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2

  • 2018. április 17.

Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon.

A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.

Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.

Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el:

www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek

Oldal tetejére