Több rangos elismerésben részesült az egyre népszerűbb mindigTV

mindigTV MinDig TV Extra
  • 2014. november 20.

A márka az elmúlt hetekben több rangos elismerésben is részesült, a tavalyi digitális átállást népszerűsítő, „Kapcsoljon Rózsa Gyurival!” kampány Arany EFFIE díjat nyert, a MagyarBrands bizottság döntése alapján pedig a mindigTV márka immár második alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat.

A tavalyi sikeres digitális átállást követően a mindigTV mintegy 750 ezer háztartásban található meg, mint a család elsődleges televíziós szolgáltatása. Az okostelefonokon és táblagépeken elérhető ingyenes mindigTV Applikáció hazánk egyik legnépszerűbb mobilalkalmazásává vált, a letöltések száma mára meghaladta a 800 ezret. A márka az elmúlt hetekben több rangos elismerésben is részesült, a tavalyi digitális átállást népszerűsítő, az ACG Reklámügynökséggel megvalósított „Kapcsoljon Rózsa Gyurival!” kampány Arany EFFIE díjat nyert, a MagyarBrands bizottság döntése alapján pedig a mindigTV márka immár második alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat.

Mint ismeretes, egy évvel ezelőtt, 2013. október 31-én sikeresen befejeződött hazánkban a digitális átállás. Az analógról digitális televíziós műsorszórási technológiára való váltást követően mintegy 750 ezer háztartásban választották a mindigTV-t a család elsődleges televíziózási szolgáltatásaként. Amennyiben a második televíziókészülékeket, nyaralókat, közintézményeket is számításba vesszük, mintegy közel egymillió vételi helyen van jelen az ingyenes televíziózást biztosító, 8 népszerű tévé- és 4 rádiócsatornát kínáló mindigTV az egész országban.

A mindigTV Applikáció Magyarország egyik legnépszerűbb mobilalkalmazása, a letöltések száma mára meghaladta a 800 ezret. Az ingyenes applikáció a mindigTV platformon megtalálható 55 tévé- és 4 rádiócsatorna műsorújságja mellett élő tévé- és rádióprogramokat, folyamatosan frissülő videotékát kínál Android, iOS és Windows alapú okostelefonok és táblagépek használói számára. Az AH tavaly októberben indította el az ingyenes hibrid televíziós (HbbTV) tesztsugárzását mindigTV PLUSZ néven, mellyel interaktív szolgáltatások is elérhetők az arra alkalmas tévékészülékeken. Az MTVA idén májusban MédiaKlikk néven HbbTV-szolgáltatást indított a közszolgálati tévécsatornákon, az AH, mint technikai háttérszolgáltató műszaki közreműködésével.

Az elmúlt hetekben több rangos elismerésben részesült a mindigTV. A marketing és kommunikációs szakma világszerte elismert versenyén Arany EFFIE díjat nyert a mindigTV szolgáltatás tavalyi, a digitális átállást népszerűsítő, az ACG Reklámügynökséggel megvalósított „Kapcsoljon Rózsa Gyurival!” kampánya a Szolgáltatások/Telekommunikáció kategóriában. Az Antenna Hungária digitális földfelszíni televíziós márkái (mindigTV és mindigTV PRÉMIUM) 2011 és 2013 után immáron harmadik alkalommal részesültek e rangos elismerésben.

A független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a mindigTV márka immár második alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat. A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

Oldal tetejére