Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom

E-számla tájékoztató

Elektronikus számlázás

2012.05.15.-től társaságunk bevezeti az elektronikus számla szolgáltatást.

Mit jelent az elektronikus számla?
Az elektronikus számla a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően elektronikus aláírással és a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel rendelkezik, elektronikus formában hiteles. Az elektronikus számla ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy nyomtatott számla. Számláihoz online ügyfélszolgálatunkon keresztül, bármikor hozzáférhet.
A számlák érkezéséről e-mail üzenetben értesítjük.


Milyen előnyei vannak, ha Ön ezt a típusú fizetési módot választja?

  • Számláit az Interneten keresztül bármikor, bárhol megtekintheti, intézkedhet azok kifizetéséről;
  • A számlák a kiállításuk után azonnal rendelkezésére állnak, elküldésükről e-mailben értesítést küldünk;
  • Nem kell csekkjeivel a postán sorban állnia, befizetési bizonylatait papíralapon tárolnia;
  • Korábbi számláit könnyen visszakeresheti;
  • Az elektronikus számla használatával Ön is sokat tehet környezetünk védelmében.

További kérdések:
Milyen költségekkel jár az elektronikus számla szolgáltatás használata?
A számlák megtekintése, archiválása semmilyen költséggel nem jár.

Hogyan kell megőrizni az elektronikus számlát?
Az elektronikus számlát elektronikus formában kell megőriznie mind a kibocsátónak, mind a befogadónak. Az elektronikusan kiállított számla kizárólag elektronikus formában minősül eredeti számlának, kinyomtatva nem.

Hivatalos helyen elfogadják hiteles számlaként az elektronikus számlát?

A jogszabályi előírásoknak megfelelően a legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és az aláírást hitelesítő időbélyeggel ellátott elektronikus számlák hitelesek. Hangsúlyozzuk azonban, hogy az elektronikus számlák csak elektronikus formában hitelesek, kinyomtatva csak tájékoztató jellegűek.

Visszatérhetek-e papíralapú számlázásra? Mi fog történni az addig kiállított elektronikus számláimmal?
Ön bármikor visszatérhet a papíralapú számlázásra. Az átállás ilyenkor a számlázási ciklus figyelembe vételével történik, így a tárgyhavi, aktuális számla még elektronikus számla lesz.

Mi a teendője, ha szeretne áttérni az elektronikus számlafizetési módra?

  1. Amennyiben Ön már Ügyfelünk kérjük, regisztráljon online ügyfélszolgálati portálunkon. - REGISZTRÁCIÓ
  2. Ha már regisztrált ügyfelünk, kérjük jelentkezzen be korábban választott azonosítójával és jelszavával. - BEJELENTKEZÉS
  3. Az oldal tetején lépjen a folyószámla fülre, majd válassza az e-számla igénylés menüpontot.
  4. Itt feltüntettük Önnek az elektronikus számlázási rendszerünk feltételrendszerét, melyet el kell fogadnia.
  5. Az elfogadást követően adja meg e-mail címét, s válassza az átutalás típusú díjfizetési módot.
  6. Utolsó lépésben írja be bankszámlaszámát (nyolc karakterenként) és számlavezető pénzintézetének nevét.
  7. A sikeres elektronikus számlaigénylésről a megadott e-mail címére visszaigazolást küldünk.

Amennyiben további kérdése lenne, hívja bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat 06-22h között a 1211-es, helyi tarifával hívható telefonszámon.
Bízunk benne, hogy hamarosan Ön is él a lehetőséggel és igénybe veszi elektronikus számla szolgáltatásunkat.

Regisztráljon mielőbb a szolgáltatás Ügyfélkapuján.


Kérjen e-számlát 100 Ft kedvezményért havonta

Amennyiben 2012. október 01-től induló akciónk keretében E-számlás díjfizetési módot igényel, úgy mindaddig, míg szerzőréses jogviszonya társaságunkkal fennáll, e-számlájában havonta az Ön által igénybevett műsorcsomag díjából 100 Ft-ot jóváírunk.*
*A kedvezmény szüneteltetés idejére nem érvényes

Akciónk visszavonásig érvényes.

Oldal tetejére