Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom

Minőségi célérték teljesülése

Minőségi célértékek a MinDig TV Extra szolgáltatásra vonatkozóan


Megfelelőségi nyilatkozat


Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2016-os vállalás a MinDig TV Extra szolgáltatás tekintetében

2016

ÁSZF szerint vállalt érték (ÁSZF 7. melléklet)

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap


Hibaelhárítás

72 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95 %-ában)

92 %

telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos

bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

Megfelelőségi nyilatkozat>>


Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2015-ös vállalás a MinDig TV Extra szolgáltatás tekintetében


2015

ÁSZF szerint vállalt érték (ÁSZF 8. melléklet)

Tényleges teljesülés

Új előfizetői hozzáférési pont létesítése

15 nap

5 nap

Hibaelhárítás

72 óra

71,7 óra

Díjreklamációk elintézése

30 nap

5 nap

A szolgáltatás rendelkezésre állása (az esetek 95 %-ában)

92 %

99,782%

telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos

bejelentkezésének százalékos aránya

60 %

83%



Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékek teljesülése a MinDig TV Extra szolgáltatás tekintetében 2014-ben.

A dokumentum letölthető pdf formátumban itt.


2014 Vállalt érték Tényleges teljesülés
Új előfizetői hozzáférési pont létesítése 15 nap 7 nap -Az előfizetők az előfizetői szerződés megkötésekor hozzájutnak az előfizetői kártyához, amely aktivált állapotban van, a szolgáltatáshoz való azonnali hozzáférést lehetővé téve (adott esetben a kártyát aktiválni szükséges, ha lejár a 7 napos ’preview’ időszak), azonban postai úton történő rendelésre is lehetőség van, amelynek átlagos ideje 7 nap.
Hibaelhárítás 72 óra 15 óra
Díjreklamációk 30 nap 10 nap
Rendelkezésre állás 92 % 99,71 % - B MUX
99,78 % - C MUX
99,8 % - D MUX
99,78 % - E MUX
Bejelentkezés 75 % 83,42 %

Oldal tetejére