Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
  • 2017. november 17.
Két hétig korlátlanul elérhető a VIASAT3 a MinDig TV nézők és a MinDig TV Applikációt használók számára
  • 2017. november 9.
2017. november 13-án a Budai ügyfélszolgálati irodánk 14:45-kor technikai okok miatt bezár.
  • 2017. november 9.
Két héten át ingyenesen elérhetők a Comedy Central és a Cool csatornák
  • 2017. november 6.
országos karbantartás, Füzérradvány, Nagymaros
  • 2017. október 27.
Két héten át ingyenesen elérhető az RTLII csatorna

Kártyaaktiválás

Kártyaaktiválás

  • A kódolt adások egy kártya aktiválásával indíthatók, a kártya aktiválása nélkül 7 napig elérhetőek. (A 7 nap a Szolgáltató rendszerében történő aktiváláshoz szükséges időtartam). Fontos tudni: A kártya a dekóderbe történő behelyezést követően azonnal megkezdi a visszaszámlálást.
  • Mielőtt a kártyát behelyezné, győződjön meg arról, hogy a szabadon fogható műsorok (MinDig TV) elérhetőek-e! Amennyiben a díjmentesen fogható műsorok vételével gondjai akadnak, kérjük, hívja a MinDig TV ingyenesen hívható ügyfélszolgálatát a 06 80/90 99 00-ás telefonszámon!
  • Ha már tudta nézni a kódolt (MinDig TV Extra) műsorokat, de az említett 7 nap elteltével esetlegesen mégse férne hozzá a szolgáltatáshoz, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 1211-es telefonszámon!

A kártyaaktiválás funkció segítségével könnyen és gyorsan, az ügyfélkapun keresztül elindíthatja a MindigTV Extra kártyáján előre kifizetett szolgáltatását. Az Előfizető által választott időszak a sikeres aktiválással egyidejűleg megkezdődik.

Oldal tetejére