Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom

Szolgáltatás információk

A MinDig TV Extra ADSL internet előfizetés tudnivalók

A MinDig TV Extra ADSL olyan széles sávú internet hozzáférést biztosító szolgáltatás, amely a klasszikus modemeknél gyorsabb digitális adatátvitelt tesz lehetővé telefonkábelen.

A szolgáltatás igénybevételéhez ADSL modemre van szükség.

ADSL: Amennyiben 5, 10 vagy 20 Mbps sávszélességű internet szolgáltatást rendel, úgy lehetősége van tőlünk megrendelni a modemet. Ennek díja határozott idejű szerződés esetén 4999 Ft, határozatlan idejű szerződés esetén 5400 Ft. Ebben az esetben a modem az Ön tulajdona lesz és mi 1 éves cseregaranciát biztosítunk a készülékre.

VDSL: 30 Mbps sávszélességű internet szolgáltatás rendelése esetén a modem a szolgáltatás része, a Magyar Telekom végzi a modem kiszállítását és helyszínen történő beállítását. Ebben az esetben a modem a Magyar Telekom tulajdonában marad, meghibásodás esetén ők cserélik a készüléket.

FONTOS: a MinDig TV Extra csak a Magyar Telekom egyetemes szolgáltatási területén értékesíti az ADSL szolgáltatást. Ezek (telefonos előhívószám alapján): 1, 22, 23, 26, 34, 35, 36, 37, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 52, 53, 54, 56, 59, 69, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 82, 83, 84, 85, 87, 92, 93, 94, 96, 99 körzetek.



A vezetékes internet szolgáltatás megrendelésének folyamata

A szolgáltatás megrendelésére igény leadható ügyfélszolgálati irodáinkban, telefonon keresztül a 1211-en, illetve a megrendelhető webshopunkban.

  • Ön leadja igényét valamely értékesítési csatornánkon keresztül a szükséges, pontos adatok megadásával.
  • Legfeljebb 15 napon belül telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és értesítjük, hogy előzetes vizsgálataink alapján melyik csomagunkra van lehetősége előfizetni.


Előzetes vizsgálatunknak 2 kimenetele lehet:

  • Az igény az előzetes vizsgálatok alapján teljesíthető. Ez esetben a telefonbeszélgetés során- amennyiben úgy dönt- megkötheti a távollévők között létrejövő előfizetői szerződését.
  • Az igény nem teljesíthető.


Amennyiben a szerződés megköttetik, elkezdődik a létesítési folyamat, melynek eredményéről ismét értesíteni fogjuk telefonon.

Létesítési folyamatunknak 2 kimenetele lehet:

  • Az igény teljesíthető. Ez esetben kollégáink egyeztetik Önnel a további teendőket.
  • Az igény nem teljesíthető.


Az ADSL szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltéleleket itt olvashatja



Oldal tetejére