Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
  • 2018. április 19.
Sporteseményeken előfordulhat, hogy családtagok küzdenek egymás ellen. Ilyenkor jellemzően félreteszik a személyes érzéseiket, és csak a győzelem lebeg a szemük előtt.
  • 2018. április 19.
Markus Zusak regénye igen gyorsan vált nemzetközi bestsellerré, és arra sem kellett sokat várni, hogy a történetből mozifilm készüljön.
  • 2018. április 19.
Minden évben április 22-én ünneplik a Föld napját, melyhez a Viasat Nature adó ebben az évben is csatlakozott.
  • 2018. április 17.
A MinDig TV Extra előfizetői számára kódolatlanul lesz elérhető a Filmbox Prémium csatorna április 13. és 19. között, számos színvonalas, érdekes és izgalmas alkotással.
  • 2018. április 11.

A krimi rajongók nagy örömére a világpremierrel együtt láthatják a magyar televíziónézők is az AXN legújabb, saját gyártású sorozatát, a Cartert.

Kisgyerekes családokra fókuszál a megújult Da Vinci TV

  • 2018. január 10.

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név.

Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tízedik születésnapját ünnepli.
Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.
A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.
A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna.
„Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.
A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

Oldal tetejére