Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
  • 2018. július 12.

A kamaszkor nem csak arról szól, hogy fedezzük fel a világot és éljünk meg belőle minél többet, szóval nem csak a bulizásról és az élvezetekről, de néha nagyon komoly kérdésekre is válaszokat kell adni.
  • 2018. július 9.
A felnövéstörténetek, a kamasz kor izgalmas korszakát bemutató filmek igen népszerűek mostanában. Nézzük, hogy miként volt ez az 1960-as évek Dániájában.
  • 2018. július 5.

Biztosan nem lehet kellemes érzés egy papnak, ha arra gondol egy ifjú pár összeadásakor, hogy a házasságok nagyon nagy százaléka végződik válással.
  • 2018. július 2.
Gary és Brooke boldog pár volt, akik sikeresek a munkájukban, szép otthont rendeztek be, azonban mára kiderült, hogy a hétköznapok nem működnek közöttük.
  • 2018. június 28.
A brit hírszerzés világa talán a legjobban ismert a titkos ügynökségeké közül, köszönhetően a James Bond szériának.

Kisgyerekes családokra fókuszál a megújult Da Vinci TV

  • 2018. január 10.

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név.

Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tízedik születésnapját ünnepli.
Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.
A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.
A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna.
„Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.
A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

Oldal tetejére