Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
  • 2017. december 11.
Karácsony táján minden évben levetíti legalább egy tévéadó a csodálatos Igazából szerelem című filmet. A film egyben az angol filmipar sztárparádéja, hiszen mindenki szerepel benne, aki számít a szigetországban.

  • 2017. december 7.
Még véletlenül se gondoljon senki egyetlen ma is regnáló uralkodóházra sem, ha a neveletlen hercegnő címet olvassa. Ez kérem csak egy kitalált történet, a valósághoz semmi köze.
  • 2017. december 4.
Pár évszázaddal ezelőtt a tengeri utazók legrémesebb álmában az a pillanat jelent meg, amikor feltűnik egy ismeretlen hajó utazás közben és közelebb érve kibontja a halálfejes fekete lobogóját.
  • 2017. november 30.
A G. I. Joe nevű szuper-kommandó is egyike azoknak az elit csapatoknak, amelyek kőkemény harcot vívnak a világ leggonoszabb emberei ellen a Föld és az emberiség megmentéséért.
  • 2017. november 27.
1995-ben, amikor bemutatták A hálózat csapdájában című filmet, a sztorija még inkább tűnt sci-finek, mint az átlagos állampolgárt komolyan veszélyeztető fenyegetésnek. Azóta azonban a világ nagyot változott.

Támogatási szerződést kötött Kapás Boglárkával és Kenderesi Tamás úszókkal az Antenna Hungária

  • 2017. június 6.

A két olimpiai érmes a júniustól induló kommunikációs kampányok arca

A műsorterjesztési és telekommunikációs szektor meghatározó szereplője, az Antenna Hungária, az év végéig szóló támogatási szerződést kötött Kapás Boglárka és Kenderesi Tamás olimpiai érmes úszókkal, akik a közelgő budapesti Vizes Világbajnokságon is dobogós helyezésekre számítanak. A két reménységre akik ifjúsági olimpiai bajnoki aranyéremmel is büszkélkedhetnek – épített új lakossági kommunikációs kampányokkal (MinDig TV és MinDig TV Extra) június elejétől találkozhatnak az érdeklődők.

A hazai tulajdonban lévő Antenna Hungária Zrt. anyagi támogatásával kívánja elismerni a két fiatal úszó eddigi példaértékű eredményeit és szeretné segíteni, ösztönözni felkészülésüket a 2017-es hazai rendezésű Vizes Világbajnokságra.

Az együttműködési megállapodás értelmében az Antenna Hungária Zrt. 2017-es lakossági kommunikációs kampányait televíziós, online és nyomtatott reklámanyagok esetében is a két fiatal tehetségre építi. Kapás Boglárka a digitális földfelszíni ingyenes szolgáltatás, a MinDig TV, míg Kenderesi Tamás a fizetős, MinDig TV Extra márkának lett az arca. A két támogatott sportoló közreműködésével a Vizes Világbajnokság leendő színhelyén, a Duna Arénában került sor a reklámfilmek forgatására, melyekkel június közepétől találkozhatnak az érdeklődők a televíziós csatornákon.

„Örömünkre szolgál, hogy Kapás Bogi és Kenderesi Tomi személyében két rendkívüli tudású, szerény és szorgalmas sportoló képviseli a digitális televíziós szolgáltatásainkat az új kommunikációs kampányainkban. Nagy reményeket fűzünk az idei együttműködésünkhöz és bízunk benne, hogy a cégünk által biztosított támogatás is hozzájárul a két úszó sikeres szerepléséhez a Vizes Világbajnokságon” – mondta Dr. Kápolnai András, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója.

„Az életem jelenlegi szakasza szinte kizárólag az úszásról szól, nagyon sokat segít a családom, hogy csakis erre koncentrálhassak. Természetesen nekem is szükségem van pihenőidőre, ilyenkor szívesen nézek filmeket, többek között emiatt is érzem magamhoz közel, hogy az Antenna Hungária MinDig TV kampányarca lehetek. Köszönöm a bizalmat és a támogatást! Az Olimpiára úgy utaztam ki, hogy mindenképpen éremmel szeretnék hazatérni, szerencsére sikerült elérnem, egyetlen elvesztegetett centiméter sem maradt a medencében. Ezzel az elszántsággal várom a Vizes VB-t, amely különleges esemény lesz, hiszen egy Magyarországon megrendezett nemzetközi verseny mindig közel áll a szívemhez, azt hiszem, nem kell ragoznom a hazai közönség lélekerősítő hatását” – tette hozzá Kapás Boglárka, a riói olimpia bronzérmes úszója, az UTE sportolója.

„Büszkeséggel tölt el, hogy az Antenna Hungária eddigi eredményeimet elismerve és a világbajnoki felkészülésemet segítve támogatást szavazott meg nekem. Minden erőmmel azon leszek, hogy a hazai szurkolók támogatásával javítani tudjak az olimpiai helyezésemen, és bizonyítani tudjam, hogy rászolgáltam a bizalomra. Örülök annak, hogy a MinDig TV Extra „Koncentrálj a lényegre!” kampányában „képernyős” szerepet kaptam. A rólam készült reklámfilm és a többi megjelenés bizonyára sok honfitársamat emlékezteti majd az olimpiai versenyzésemre, és készteti őket arra, hogy szorítsanak nekem a Vizes Világbajnokságon” – mondta a 20 esztendős Kenderesi Tamás, a Pécsi Nonprofit Sport Zrt. sportolója, az egyetlen olyan magyar úszó, akinek kétszer is sikerült legyőznie a 23-szoros olimpiai bajnok amerikai Michael Phelps-szet.

Oldal tetejére