Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
MinDig TV Extra
  • 2018. január 23.

Mit tesz meg egy férj a szeretett feleségéért? Akár még a börtönből is kiszabadítja, főleg, ha teljesen biztos az asszony ártatlanságában.
MinDig TV
  • 2018. január 22.
A Honfoglaló kvízjáték töretlen sikerét mutatja, hogy immár a televíziós változatát is végig izgulhatjuk minden egyes hétköznap a Duna TV műsorában.
MinDig TV
  • 2018. január 18.

2018. január 1-től egy új csatorna, a Spektrum Home lett a MinDig TV 12. ingyenesen elérhető digitális televíziós csatornája.
MinDig TV Extra
  • 2018. január 18.
A fiatalok egyre később lesznek önállóak és egyre nehezebben adják a fejüket családalapításra. Az Apafej főhőse is egy felnőni képtelen srác, de egy napon az ő életében is eljön a változás pillanata.
MinDig TV
  • 2018. január 15.
A televíziós vetélkedők klasszikus adásai elsősorban a tudásra építettek, azaz az nyerhetett, aki széles körű ismeretekkel rendelkezett. Később megjelentek az ügyességet és a szerencsét előtérbe helyező formációk.

Kisgyerekes családokra fókuszál a megújult Da Vinci TV

MinDig TV Extra
  • 2018. január 10.

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név.

Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tízedik születésnapját ünnepli.
Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.
A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.
A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna.
„Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.
A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

Oldal tetejére