Cookie / süti kezelés
Website-unkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű
szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Tudjon meg többet…
Elfogadom
MinDig TV
  • 2018. május 24.

Mit tehet két ember, ami éppen nem tervezi egy komolyabb párkapcsolat kialakítását, azonban tetszenek egymásnak és szükségük is van a másik társaságára?
MinDig TV Extra
  • 2018. május 24.
Ennek a filmnek az ajánlójába elég lenne csak azt beleírnom, hogy szerepel benne Diane Keaton, Amanda Seyfried, Susan Sarandon, Robin Williams és Robert De Niro, mivel egy ilyen névsor garancia a jó szórakozásra.
MinDig TV
  • 2018. május 22.
Ezen a héten a kiadós nevetésé a főszerep a MinDig TV-ben, hiszen most egészen május 27-ig kódolatlanul érheti el a Humor+ műsorát minden MinDig TV felhasználó.
MinDig TV Extra
  • 2018. május 22.
Ahol kíméletlenek a bűnözök és a bűnbandák, ott szükség van különleges egységekre ahhoz, hogy rendet lehessen tartani az utcákon.
MinDig TV
  • 2018. május 18.
Bár a Godzilla kinézete elsőre nem tűnik olyannak, amellyel filmsztár lehet valaki, ennek ellenére már harminc film főszereplőjeként láthattuk az óriásszörnyt.

Aki ver, az nem haver

MinDig TV Extra
  • 2017. szeptember 11.

A Cartoon Network – két egymást követő év után idén is – egyesíti erejét két jóléti szervezettel, az UNICEF Magyarországgal és a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal az Aki ver, az nem haver című kampány harmadik felvonására. A kampánynak számos eleme lesz, amelyek témája a gyermekek közti bántalmazás. Elsőként a szeptembertől a csatornán futó, animációs szpotok hívják fel a figyelmet a barátság, az összetartás fontosságára, erejére.

Az Aki ver, az nem haver kampány három animációs kisfilmmel indul, amelyeket Gáspárfalvi Dorka és Hais Dorottya, az Oscar-díjas Mindenki film főszereplői szinkronizáltak.

Mint a korábbi években, a Cartoon Network most is az UNICEF Magyarországgal és a Kék Vonallal együttműködve segít a bántalmazásban érintett gyerekeknek és szüleiknek.

Idén az év végéig tartó, kiterjesztett kampány indul, amelyhez hazai hírességek és nagy szervezetek csatlakoztak

MAGYARORSZÁG, 2017. SZEPTEMBER 11. – A Cartoon Network – két egymást követő év után idén is – egyesíti erejét két jóléti szervezettel, az UNICEF Magyarországgal és a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal az Aki ver, az nem haver című kampányára. A kampánynak számos eleme lesz, a mostani, szeptemberi animációs szpotkampány a barátság és a szolidaritás erejére és fontosságára hívja fel a figyelmet. A szpotok arra bátorítják a gyerekeket, hogy ne féljenek kiállni magukért és társaikért, hogy a bántalmazás semmilyen körülmények közt, semmilyen formában nem megengedhető, és hogy kérjenek segítséget, ha bántalmazás alanyai vagy tanúi lesznek. Ezt megtehetik például az UNICEF HelpApp mobilalkalmazásával; ha feliratkoznak az UNICEF Magyarország iskolai programjára, az Ébresztő-órára, ahol többek közt gyermekjogokról esik szó, illetve ha a Kék Vonal segélyvonalát, a 116 111 – ot tárcsázzák.

A szpotok külön érdekessége, hogy főszereplőinek két népszerű, ifjú színésznő kölccsönzi a hangját: Gáspárfalvi Dorka és Hais Dorottya, az Oscar-díjas Mindenki című magyar filmben váltak közismertté. A film az osztályba érkezett új lány történetét meséli el, aki csatlakozik a díjnyertes iskolai kórushoz és szembesül az igazságtalan rendszerrel, amellyel nagy bátorság szembeszegülni, ő mégis kiáll magáért és társaiért. A szpotok megtekinthetők itt:

https://www.youtube.com/watch?v=Tw1C-pCp8uk

https://www.youtube.com/watch?v=14XArp1z-UM

https://www.youtube.com/watch?v=r0VXUuqgjAE

Dorottya és Dorka saját tapasztalataikról is beszélt a bántalmazás elleni kampány kapcsán: „Ha folyamatosan zaklatnak téged, vagy bántalmaznak, csúfolnak, akkor ezzel fogsz felnőni. A viselkedéseden meg fog látszani, hogy elnyomtak, vagy ha agresszív vagy. Minden emberen máshogy jön ki. Én például iskolát váltottam, mert a lányok az ötödik osztályban azt hitték, hogy felnőttek, elkezdték sminkelni magukat, magassarkút hordtak, míg én sportcipőt hordtam, nem sminkeltem magam, és ezért úgy éreztem, hogy nem tartozom közéjük. Inkább a fiúkkal lógtam, és emiatt a lányok nem hagytak békén.” (Hais Dorottya)

„Az újabb generáció nagyon gyorsan fel szeretne nőni, de szerintem az a jobb, ha van időnk gyereknek lenni. Az egyik megoldás az lehet, ha kiállunk a többi gyerek elé, megmondjuk nekik, hogy mi ilyenek vagyunk, és nem kell ezért kritizálniuk. Egy csomó embert kritizálnak azért, amilyen. Pedig mindenkinek megvan az egyéni karaktere, amit tiszteletben kellene tartani.” (Gáspárfalvi Dorka)

Malgosia Chapman, a közép–kelet-európai Turner márkáért és tartalomért felelős alelnöke elmondta: „A Cartoon Network továbbra is elkötelezetten küzd a bántalmazással szemben. A mostani akciót októberben-novemberben további lépések követnek; népszerű magyar énekesek, szervezetek álltak a kezdeményezés mellé. Célunk nem egyszerűen felhívni a figyelmet a zaklatásra, de arra ösztönözni a gyerekeket, hogy mindig tartsák is be a morális és toleráns viselkedés szabályait. Hogy tudják: a bántalmazás nem ‚menő’.”

Az UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatója, Kádár Anna hozzátette: „A legnagyobb probléma, hogy a gyermekek nem mindig érzékelik, amikor hátrányos helyzetbe kerülnek és nem mindig tudják, hová fordulhatnak segítségért. A Cartoon Networkkel folytatott közös munkánk legfontosabb célja, hogy a gyerekek megtudják: a bántalmazás nem tolerálható, a segítség pedig bárki számára hozzáférhető.”

Reményiné Csekeő Borbála, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány szakmai vezetője: „Tapasztalataink szerint a kortárs bántalmazás problémaköre minden iskolában jelen van, melynek során az áldozatok és bántalmazók mellett, a szemlélődő gyerekek is kulcsszereplők. A 116 111 Lelki-segély vonal elérhető minden gyerek számára, és a segítő beszélgetésen túl az iskolával együttműködésben konkrét segítséget is tudunk ajánlani a gyerekeknek.”

A CN Haver Klub kampány Európa-, közel-kelet- és Afrika-szerte fut. A gyerekek, a szülők és a tanárok többet megtudhatnak a kampányról a Haver Klub minioldalán.

Oldal tetejére